اسلایدر

دیمتئو : هدف اول صعود از گروه است
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو بر این باور است که یوونتوسی ها برابر چلسی به بازی تدافعی روی خواهند آورد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی تیم چلسی ، دقایقی پیش در ورزشگاه استمفوردبریج حاضر شد و در کنفرانس خبری خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دیمتئو که فردا شب باید به مصاف یوونتوسی ها برود ، در ابتدای صحبت هایش گفت :" همیشه هدف صعود از گروه بوده است. این اولین هدف ماست. زمانی که پیش برویم دو بازی سخت خواهیم داشت."

وی ادامه داد :" ما سه قهرمان در گروهمان داریم، از ایتالیا ، اوکران و دانمارک. پس خیلی دشوار خواهد بود و فقط آنها نیستند ، تیمهایی که این فصل به لیگ قهرمانان اروپا اضافه شده اند قوی هستند ، خیلی رقابت فشرده خواهد بود و مطمئنا از سال گذشته قدرتمند تر هستند."

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان گفت :" زمانی که شما در باشگاه بزرگی چون چلسی هستید ، همیشه فشار برای قهرمانی و بدست آوردن موفقیت وجود دارد. همه از اینکه ما بالاخره قهرمان شدیم و جام را به استمفوردبریج آوردیم راضی هستند، اما ما باید به آینده نگاه کنیم ، آن قهرمانی برای گذشته ماست."

دیمتئو در خصوص بازی برابر یونتووس گفت : " آنها تیم قدرتمندی هستند ، همه این را قبول دارند و زمان زیادی است که شکست نخورده اند. آنها بسیار با کیفیت هستند ، بازیکنان با تجربه و جوانی دارند که آنها را به یکی از تیم های دشوار تبدیل کرده است که ما با آنها در یک گروه قرار گرفته ایم."

وی اضافه کرد :" شیوه آنها می تواند همچون چند سال پیشی باشد که به اینجا آمدند ، بروند و در عقب زمین خود بنشینند ، اما آنها تلاش می کنند تا فوتبالشان را بازی کنند و تلاش کنند توپ را بدست آوردند اما ما در فضا های کم آنها تلاش خواهیم کرد."

دیمتئو در خصوص بازی های فصل گذشته تیمش و قهرمانی آنها نیز گفت :" شما به آنچه رسیده اید ، لیاقت را داشته اید. ما فصل گذشته سخت کار کردیم و به خوبی آماده رویارویی با تیم های بزرگ شدیم. تنها نمی توان گفت خوش شانس بودیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:دیمتئو : هدف اول صعود از گروه است,
ارسال توسط مصطفی بختیاری